Sghslove 34+2yim arkadaşlar dün gece durmadan lavaboya kalktım ve damla damla ve uzun süre idrar yaptım idrar torbamda sanki alt tarafta batmalar oldu normal mi ? Şimdide arada batma acı oluyor
Sghslove Ozican valla kaç kere idrar testleri verdim koşturdum ama işte geçmiyor geçse de yine başlıyor
Seyda_1 Sghslove canım Sebamed in bı şampuanı var bnde hamileyim onu kullanıyorum çok iyi geliyo o sızlama kaşıntı vs kesti hep sanada oneririm