Busraae Kızlar merhaba bir sorum olacak 26 haftalık hamileyim bugün göğsümün altında karnımda yanlarda bıçak batması gibi ağrı var normal mi bu yaşayan varmı?
Busraae Nursimali aaa öyle mi canım bende ilk defa yaşadım korktum çevredekiler bebek büyüdüğü içindir dedi de genede yaşayan varsa sorayım dedim kaç haftalıksın?
Nursimali Busraae biz daha 8+5 gunluguz 6 haftalikkende yasamistim gecmisti bugun tekrar basldi 2 gun once doktor randevum vardi doktora sordum normal rahim genisliyor karinda siskinlik oluyor o yuzden demisti