Minnosannis1 Rabiast bende öyleyim. Ama alıştım acımıyormuş zaten pek yaptıra yaptıra alıştım. Şimdi tetanoz aşısı yaklaşıyor ondan korktum
Vera18 Rabiast ben kan verince bayılan biriydim iğneye bakınca bile gözüm dönerdi şimdi kendime kan sulandırıcı iğne yapmaktan iğneyle haşır neşir oldum 😅 yinede kan aldırırken bakamıyorum ama artık korkmuyorum
HaticeNehir Minnosannis1 Bn iğneden kan vermeden korkmadım da tetenoz vurulduğunda çok şişti kolum o ağrı yaptı 🤦♀️ her iğne ası kan alma aynı koldan olunca
1004nese Minnosannis1 tetanoz dan hiç korkmaniza gerek yok gece uykularım kaçıyordu 🤣 keşke uyusaymisim 3 saniye sadece inanın anlaşılmıyor bile sadece ertesi gün kolunuz kalkmıyor okadar ❤️
Minnosannis1 HaticeNehir korkutma kız sende iyice😂. Kimilerinin ağrısı falan olmuyormuş bakalım artıkk
HaticeNehir Minnosannis1 korkma cnm bebeğin düşün hersey onun için şişme de sol kol sol tarafa yatmadan dolayı oldu 🙏
Rabiast Yani daha erteleyemiyorum doktor kontrolüm geliyor mecbur em geç salı vermeliyim 😞 ilk testler bunlar benim daha
1004nese Kan vermekten hiç korkmam da ilk defa geçen gün bir hemşire aldı. Allah'ım damarimin içinden yirttti geçti ilk defa canım çok yandı yoksa hiç acımaz