Canım arkadaşım yurtdışında yaşıyo 22 haftalık oldu her gidişince hem alttan hem karından bakıyolarmış. Zararlı olsa doktor bakmaz diye düşünüyorum. Ama benim 5 haftalıkken karından kese göründü 6+2 yken karından hem kalp atışını duyduk hem minnağı gördük. Değerim 2bin civarıydı. Bazıların geç görünüyo mesela bi arkadaşımda 9 haftalığa kadar kalp atışını duyamadılar. Dış gebelik olsa ağrın olur dayanamayacağın şekilde öyle biliyorum