Irem_67 ben daha yeni 1 hafta önce öğrendim hamile olduğumu. Ama bundan 15 gün önce daha hamile kaldığımı öğrenmeden önce yani. Kahverengi leke geldi. Adet oldum sandım. Bekledim ama gerisi gelmedi. Sonra 2 gün sonra gene leke geldi ve ben gene adet oldum sandım. Sonra gene kesildi ve ben neden erken adet oldum dedim.Neyse sonra adet günüm geldi. 4 gün geçti test yaptım. Pozitif. Daha sonra kan verdim oda pozitif. Ama 3 gün geçince kan geldi. Acil doktora gittim. Beta hcg kan testi istedi. Değerler iy dedi bebek sağlık lı dedi. Ama kesen görünmedi benimde. Yarın gene gel gene test yapalım dedi Ve ben dün gene gittim ve gene test yaptık. Değerler çıkmış evet olması gereken zaten çıkması ama yarısı kadar çıkmış çok çıkması gerekirmiş.. Sonra dış gebelik olabilr dedi zaten kese de görünmüyor dedi.
Sonra 2 günde 1 3 kere test yapıcaz dedi. Eğer değerler çıkarsa normal ve kese görünürse iy dedi. Ama gmrğnmez dış gebelik olabilir dedi