Nuriiiiii Arkadaşlar ben sağlıkcıyım , progestan iğne için hastaneye gitmekten Yoruldum , eşime gösterip yaptırsam olur mu, biraz cesaret edemiyorum kendi kendime hiç yapamam, benim gibi durumda olan var mı
Sghslove Nuriiiiii iğnenin adı ne ? Prolutex karından yapılan iğneyi benim hep eşim yaptı ama kalçadan filansa kesinlikle hemşireye yaptır. Göbekten kendimiz yapabildiğimiz iğneler kolay oluyor ben prolutex kullandım hem acısı az hem yapması kolay
Burcak_isa Nuriiiiii Nuriiiiii benim eşim kiyamiyorfu vuramiyordu bende eğer seferinde sağlık ocağına gidip vurduramiyordum en son kendim cesaretlendim kolumdan kendim vurdum hep ama.ben sadece 30 tane kullandım sonra doktorum biraktirdi
Svcncihan Nuriiiiii canim ben iğnelerimin tamamını eşime yaptırdım ve hic bir sorun yaşamadım hayat kurtarıcım oldu 🥰🥰
Mervekara95 Ben yaptırıyorum canım iğne gerekince ama eşimde sağlıkçı🤷🏻♀️ Ne kadar doğru olur bilemedim . Sende bacağından yap ventroglutealden falan 😐 kimseyi bulamazsam ben bacaktan yapıyorum
Nuriiiiii Progestan iğne, kalçadan yaptırıyorum, riskli bi süreçte olduğum için hastaneye gitmek istemiyrm ben kendime hiç enjeksiyon yapamıyorum aslında, en iyisi hemşireye yaptırmak çok teşekkürler