Mirayyavuz öncelikle hayırlı olsn
Ben temmuz annesiyim ilk gebeliğim iki tane 10lu hastane çıkışı 1tane 5li 4tane alt üst pijama takımı aldım 3lü , 4tane yarım kollu çıtçıtlı ama daha alıcam(en çok onları kullanırmış kuzenimden biliyorum),4 5tane askılı aldım hastane çıkışlarında zaten uzun kolluda var bide aldığım pijama takımları uzun kollu zaten 6tane çorabimiz var ama onunda devamını alıcam önlük aldım 4 5tane ben genel olarak 0-3aylık aldım daha sonra bebeğin gelişimine göre çıkıp alıcam Allah’ın izniyle 😍😍🙏🏻 Daha erkendi ama aldım bayaa bişeyler 😂😂🤭 23+3teyiz 😍🙏🏻 Sabada eksikler var