Fatmanzmgl Merhaba arkadaşlar 20.hftadan sonra bnde gebelik tansiyonu oluştu yüksek tansiyon suan Alfamed kullanıyrum günde 3kere. Bu norml dguma engelmi bilgisi olan varmi özeldeki doktrum sezeryan diyordu ama smdi baska sehre geldim devlet hastanesine gidiyorum ve doktrla daha konusamadm bnm icin önemli olan hangisi hayrlysa o olsun sezeryn yada norml dye bir ayrimim yok sadece merak ediyorum
Slinn Gebelikte tansiyonum çıktı benimde 16 ya kadar çıkıyodu alfamet başladık onunla düştü şuan normal doğum olucak sezeryan lafı etmedi benim doktorum
Slinn Fatmanzmgl 37 ve iki hafta önde bebek kanaldaymış her an suyun gelebilir dedi dr. Çatı da müsait yani inşallah normal olucak herşey yolunda şuan.