Rabia59 Lamazi_52 Biz 15 haftalık olduk henüz cinsiyeti öğrenmedik ama kızımız olursa ismi Asya olucak nasipse 👼🏻🌸
Arzu0101 Lamazi_52 benimde kızım olacak canım Rabbim nasip ederse eşimle baş harflerimizi koymak istiyoruz Arya olacak inşallah 🥰
Serap_dag 15 . Haftamızdayız bugün öğrendim benim de kızım olacak Eşim annesinin ismi olsun istiyor “ Leyla” ben de Leyla’ya uyumlu ek isim arıyorum Ama isterdim ki buğlem olsun ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Lamazi_52 Serap_dag lena ve Lidya da uyumlu olur buğlem de çok hoş 😊 Almira aklımda kızım için ama anlamlı kulaga hoş gelen başka varsa dwgwelendircem saglıkla insallah 🙏🏻🥰🥰