gulsahca
Reglim gecti test yaptım ama tek cizgiydi silik bile yoktu kasık batması ve şişlik var ve rahim icinde seyirme gibi bişey oldu pıt pıt atıyor son reglim 28 eylül onun öncesinde 10 eylül başlayıp 19 eylülde bitti reglim düzensizmi anlayamadım. 28 eylülde olan ise 1 ekimde bitti. Oturarak calısıyorum ve bi rahatsızlık hissediyorum kot pantolonlarım sıkıyor daraltıyor erken mı yaptım acaba testi regli dönemime yakın 1 tane sivilcem cıkardı ama cok nadir. suan yuzum de cok sivilcelendi.