Doğum yapalı 10 gün oldu kızlar bebeğimde sarılık var ve doktor yatabilir dedi ama ben korkudan hastaneye götürmüyorum sizce kendiliğinden geçermi yoksa götürmek mi gerekir ?Bu seferde bebeğimi alırlarsa diye düşünüyorum bide sağlık ocağına kan vermemiz lazım ama bebekte sarılık olduğu için şuan gitmedim acaba en geç kaç güne gitmem lazım bilenler yazsın şimdiden sağolun kızlar 😊