Selvaelyenn 32 haftalık hamileyim. Karnımda kasılmalar oluyor bu ara çok fazla. Belim ve sırtım çok ağrıyorr. Birde afedersiniz vajinada batma oluyorr 2-3 günde birrr. Bebeğim de çok hareketli kıpırdakk. İçime his olarak hep erken doğucak gibi geliyor. Düşünmiyim diyorum amaa hep söylüyorum. Bu sebeplerde erken doğum sebebi mi acaba. Var mı böyle durum yaşayan. Doktorumm olduğumuz yerde değil. Bize 1.5 saat uzaklıkta merkezde. Her zamanda gidemiyorum ayda bir sadece. Ben mi panik yapıyorum acaba
Hazaaalll Selvaelyenn 32yi bitirdik bizde :) bende de aynıları vardı 2 gün önce kontroldeydik normal olduğunu bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorumuz :) ama tabi kontroller olsa daha iyi
Mirayecemm Selvaelyenn artık ayda 1 değil 2 hafta da 1 gitmen lazım ayrıca doktorun numarası falan Yok mu nasıl ulaşıyorsunuz? Ben 33 haftalığım aynı sorunları yaşıyorum erken Doğum riskim de var zaten ama Doğum yaklaştıkça olabilen belirtiler de olabilir
Sghslove Selvaelyenn canım bu dediklerinin şiddetine vs göre değişebilir doktorunu arasan belki idrar tahlili filan ister. Endişelenme bir şey yoktur hem bebeğin hareketliymiş ama ihmal etme derim
Sirin_beyza Selvaelyenn canım resmen beni anlattın 31 haftayım aynı sorunlar birde bebek doğum pozisyonu almış benim karnım çok sertlesiyor. Birde kasıklarımda bası ve agrı oluyor nie bilmiyom hayırlsı
Selvaelyenn Mirayecemm doktoruma 30dayken gitmiştim. Bir ay sonra gel dedi. Mesaj atttım dhaa cevap vermedi maaleseff.
Selvaelyenn Doktoruma sordum rahat ol normal bunlar yazmış. 10 gün sonra kontrolümüz. O zaman görünebiliriz. Hayırlısı bakalm