Sedanur_2534 Meraba kızlar. Ben 4 buçuk 5 haftalık hamileyim. Ama dış gebelik geçiriyor olabilir mişim çok korkuyorum
Samurayy Sedanur_2534 bende dis gebelik gecirdim kanamam oluyodu korkmana gerek yok erken teshisle ilac tedavisi veriliyor beta hcg haftasina gore dusuk mu
Sennngulll Hiç korkma canını sıkma bende yaşadım önemli olan hemen teşhis edilmesi... doktor muayenesini bekletme yeter. Sonra hemen tekrar hamile kalınabiliyor
Sedanur_2534 Sennngulll Samurayy hayır düşük değil. Dün değil ertesi gün 2471 'di. Dünde 2641 çıktı.. doktor da 1 gün için de bunun 2 katı çıkması lazımken yarısı bile çıkmamış dedi. Dış gebelik olabilir dedi. Ve keseyi de görmedi. Beni çok korkuttu
Samurayy Sedanur_2534 beta hcg yukselmeyince dis gebelik oluyor dogru kanamanda var bnmde oluyodu dis gebelikmis malesef