Gamzezz Ne zman gelecek bu su diyorum..nisanim..yaaa ben ne zaman dogurcam sizde oyle misnz...Ve suda varki hic bie sey yapmiyorum doğurmak icin ..
Nesexx Gamzezz herkeste su ve nişan gelmiyor arkadaşımın suyunu hastanede patlattılar bir anda bir sancıyla doğurdu
Aysecskn Gamzezz bende tam olarak öyleyim 38+5 iz 1 2 cm açılma var dedi dün doktorum ama ne su ne nişan erkek bebekler biraz geç gelir dedi bekliyoruz bakalım son 9 günümüz
Nghnsylyci Bende aynı durumdayım 39.haftamdayım sanrm üşüttüm bel ve sırt ağrım 3gündr çok şiddetli bir an önce doğsun istiyorum ..
Nghnsylyci Kızlar akşam üstü nişanım geldi doktora gittim 1cm ilk acıklık olmuş dua edelim inş birbirmze