ZehrAsil Gazlı içeçek ve gaz yapacak yiyecek tüketmedigim halde acayıp derecede gaz sorunum var. Gece sancısıyla kalkıyorum. Sizce normal mi?
Bernaszn ZehrAsil bende bu haftadayım ara ara bende de gaz sancıları oluyor önceden gaz yapmayan yiyecekler şuan gaz yapar halde yediğin içtiğin birşeyler yapıyor olabilir sen farkında olmadan
Mebos ZehrAsil aynısı bendede var canım tek değilsin inanılmaz bir gaz anlatamam heleki sabahları ölüyorum gaz sorunu olcak heralde bu gidişle