[silindi] Merhabaa ben de d3k2 kullanmaya başlayacağım 1 puf demiş günde yani 1 sıkım pompanın tamamı mı oluyor puf dediği bir de yiyeceklere ya da suya mı damlatıyoruz yardımcı olur musunuz
suuperisii [silindi] fisfis li bir şişe mi yoksa damla formunda mi damlaysa d3k2 1 damla dedi daha sonradan doktorum tabi değerinize gore size kaç damla demişse o şekilde kullanin