dilekcy1644 ben de aynı durumu yaşadım hala progestan 200 günde 2 kez kullanıyorum. Bir hafta sürekli yattım. 16. Haftamda kahverengi lekelenme ve sonra hafif kanama geçirmiştim. 32. Haftamda girdim hala eşi önde bebeğin ama bir sıkıntısı yok dedi doktorumuz :) içini ferah tut dinlen mümkünse ağır kaldırma ve ağır iş yapma. Doktorunu dinlersen bir şey olmaz Allah'ı izni ile 🙏