Ben kendisinde doğum yaptım. Başarı hastanesindeyken de ona gidiyordum medicalparka geçti yine ona gittim. 5.5 aylık oğlum var. Şöyle diyim daha 23 yaşındayım inanılmaz doğum korkusu yaşayan beni bir abi baba gibi yaklaşımı beni psikolojikmen o durumdan kurtarmasını hiç bir şeye değişmem. Yine olsa onda doğum yaparım. Ne zaman arasanız mesaj atsanız ilgili bir doktor bu yüzden dd kalabalık oluyor 🤷🏻♀️