defne55 ElanrBlkc 3 ay o kararmis evde kafayi yedim resmen mide bulantisi gecti yeniden doğmuş gibi oldum 😑
Bnbalik ElanrBlkc her şeyden önce bugünlerin geçeceğini düşün. O kadar zordu ki herhalde hiç iyi olmam hep böyle gider diyordum buzdolabımı açamazdım eşim odama su getirdi yemek de yiyemezdim. Çok şükür geçti 30 haftalığım şimdi belliyorum kızımı 😍
anneadayi06 ElanrBlkc doktorum ilaç yazdı ben ilaçla ayakta duruyorym. Tamamen geçirmese de rahatlatıyor
ElanrBlkc Rabiast kusma yok ama ben böyle bulantı görmedim. Öldürüyo bni ağzımı açmak istemiyorum. Evde hiç bişe yapamıyorum 😔😔😔 eşime bile bakamıyorum. Yemek yapamıyorum. Çok kötüüüüğğ
Rabiast ElanrBlkc bende aynı 3 gündür başladı diyetisyenime sordum beyaz leblebi ve çubuk kraker önerdi 😚
ElanrBlkc Bnbalik iki gündür folik asit ilacımı bile içemiyorum 😖 inşallah geçer. Yengem doğuma giderken bile kusuyordu. Öyle olmaz inşallah. Sağlıkla kucağına al bebişini inşallah 😍
Bnbalik ElanrBlkc sağol allah razı olsun sen de inşallah inan geçiyor ben bi bulantı hapı içiyordum bitkisel 80 liraydı doktorum yazmıştı azaltıyordu
2104 Mide bulantısı yüzünden mutfaktan buzdolabını açmaktan tiksiniyordum. Biraz biraz hafifledi bazen hiç çıkartmıyorum bazı günler 4.5 kere çıkartıyorum. Buyüzden 4 kilo vermişim. Şu günler gecsede artık yaşadığımı hatırlasam doya doya yemek yesem. Ama gece yatarken sıcak çikolatalı süt içersen belki iyi gelir. Dün gece denedim sabah gayet iyiydim 🥰
Beyza_nur Benimde aynı oturup düşündükçe daha da çoğalıyor bende yiyemiyorum eşim zorla meyve falan yediriyor sürekli sende bol bol meyve ye iyi geliyo bazen