abilgili Merhaba kızlar, 22.haftadayım, göğüs ucundan zaman zaman birkaç damla şeffaf, kuruyunca katılaşan bir sıvı geldiğini fark ettim. Normal midir? Bilgisi olan, deneyimleyen var mı?
Neslihan8 abilgili benimde geliyor ara ara senin haftalarda gelmişti ilk doktorum aklınızdan çıkarın düşünmeyin ve sıkmayın dedi doğumda erken süt iner bu güzel birşey dedi sıkmak erken doğumu tetikliyormuş
Esmeray_Emine gayet normal canim benim ama dikkat et gosgsunu falab sikma bu haftalarda boyle gogus ucundan sivi gelen cok kisi var olmasi gereken bu zaten normali yani bende 20 haftaligim 18. haftadan beri ara ara oluyo boyle damla seklinde kaygan bi sivi geliyo kafana takma 😊
abilgili Esmeray_Emine ah tamam canım, hiç bilmediğim için erken mi diye tedirgin oldum, sıkmıyorum hiç, çok teşekkür ederim 🙏🏻
Dilaemrh Esmeray_Emine Olması gereken bu diye birşey yok canım. Herkeste olmuyor, olanların da gayet normal. Ben 26.haftadayım ama hiç olmadı.
Esmeray_Emine Dilaemrh olmasi gereken derken zaten illa olucak diye soylemek istemedim haklisin 😊 kimisinin 15. haftadan sonra bile oluyor yani olmasida normal olmamasida normal
Dilaemrh Esmeray_Emine öyle anlaşıldı da ondan dedim😊 olmayan da var benim gibi, olanlar da sıkmamalı diye düşünüyorum😊