Zuzum_20 Hamilelik nasıl gidiyor, kızmı erkek mi bekliyorsunuz ? Kaç haftalıksınız ☺️ Hazırlıklar ne durum da ☺️☺️
Menekseduru Zuzum_20 27 hafta ikinci kızımızı bekliyoruz. Hepimiz sağlıcakla alalım kucagımıza inşallah 😍
busraasezgin Zuzum_20 bizde erkek bekliyoruz 29+2 haftalığız 😊 bizimde beşik araba bakım ürünleri kaldı sadece sizde durumlar nasıl 😊
Pisi Zuzum_20 kıyafetler nevresimler battaniyeler hazır. 29+1 şu an bir hafta önce doktora gittim 1kilo 300 gram dedi 😊
Kuboos_00 Erkek bebek bekliyoruz 29+6 haftalığız hazırlıklar da yavaş yavaş halloldu beşik falan puset havlu şampuan falan kaldı sizin 😊🌸
12345678 Kuboos_00 bizde 29+6 yız aynı gündeymişiz bir de 🤗🤗 11 ocak gozukuyor dogum erken gelmezse tabi ki bebişler🤷🏻♀️🤗
Nur_arkn Erkek bebek bekliyorum😊 27 haftalık hazırlıklar yavaş yavaş hazır oluyor🕊 bebişlerinizin kiloları ne kdr😊
Afra34 Nasip olursa 4 Ocak görünüyor erkek bebek 🤲🏻 hazırlıklar yavaş yavaş bitecek tatlı telaşlar 🤭🙈 bunlar sağlıkla alalım kucağımza inşallah 🤲🏻
Tgckync Afra34 benimde 4 ocak görünüyor hemen hemen herseyi tamam sadece besik kaldi birde benim icin bikac malzeme gogus kalkani pompa vs. Bikac kucuk ayrinti 🤗
Afra34 Tgckync bizim de bugün arabası geldi beşiği kaldı gelecek kendimize, küçük beylere alışveriş derken zaman geçiyor yavaş yavaş 🤭 son 64 gün sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Tugbaklc Zeyd22 nasıl.oluyor ocağın sonu acaba erken değil.mi bende sizle aynı haftadayım 2. Gebeligim ona rağmen şubat 2. Haftası falan olacak inşallah
Turkan123 Zeyd22 ocağın sonunda derken yanlış anlamayın da birşey sormak istiyorum ben 26+3 haftalık hamileyim benimki 5 şubat gözüküyor sizinki benden küçük sizinki nasıl ocak sonu gözüküyor anlayamadım
Feyza_Anne Zeyd22 nasıl oluyo ya ben 27 + 1 im 29 Ocak da doğucak nasipse sixün nasıl ocağın sonu oluyor
Tgckync Afra34 aynen benimde erkek buarada. Annemde harıl harıl yelek patik örüyor gerçekten cok özel ve keyifli gunler inşallah saglikla kucagimiza da aliriz 🤲
Dilaraatac Erkek 28+2🐺 her tarafım ağrıyo sadece tek biyer söyleyemem kasıktan tutunda belim,göğüslerim,bacaklarım götüm başım heryerim😄 valla hazırlıklar gitmiyo saldım şuan Var az bişey evde 2hast çıkışı zıbın falan okadar köy yansa kahvemi alır cehennemde de böyle yancaz işte diye söylencek kıvamdayım 😂😂😂
Afra34 Dilaraatac ahaahaaa çok güldüm bu yoruma Rabb'imde sizi Güldürsün🤲🏻😀😀 valla ağrılar benimde var ama iyi kötü alışveriş derken o heyecanla biraz unutuyoruz yoksa böyle kalsa hep ağrı hissedeceğiz😔
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Ocak doğumu bekleyenler hep erkek bekliyor bende öyle:)eksiklikler bitmese de hazırlıkların bir kısmı tamamlandı.
busra03 Cokokuyan_dorukusunannesi48 Benim de 29+2 nasipse sağlıcakla ocakta kucağıma alicam kızımı.. galiba KIZ az
Nurayemireymen 30+1 haftaligim erkek bebek bekliorm ikinci hamileligim (oda erkek) daha birsey hazir deil 34.haftayi bekliyorum cok yeni birsey almayacagm abisinin bebeklik kiyafetlerini yikayp utuleyecgm ins
Emirinannesio Bizde 1 ocak doğumluyuz cinsiyetimiz erkek acaba bebisleriniz için ne gibi hazırlıklar yaptınız neler aldınız kıyafet falan gibi şeyler benim ilk dogumum tecrübesizim de biraz 😂😂😂
Aysel_bilgekaan Benimde erkek 27+4 bugün gittim kontrole 1100 Dü kilosu normal dedi bakalım zaman hızlı geçiyor
Mehtapaselalp Bizde 27+5 günlügüz tam hersey hazır degil ama anneannemiz sağolsun dedemiz sağolsun beşik hastane çıkış seti çantamız bebegi taşıma çantası hazır geri kalanlar bize kalıyor bu aydan itibaren almaya başlıcaz 2 buçuk ayımız kaldı :)
Lirlonfa 29 haftlık olduk bugün tam 🙏🏻😊 Erkek bebiş bizim ki😊 çok şükür her şeyi tamam bi bebek arabası kaldı onada karar verdik aralıkta indirim olur fln dediler onu bekliyoruz