Minikkbaby Kızlar merhaba 27haftlalık hamileyim nts de sancım çıktı ilaç başladılar serum ciğer geliştirici iğne filan düşmesini takip ediyoruz şuan hastahanede yatıyorum. Çok erken olduğu için biraz tedirgin olduk var mı bu durumları yaşayıp zamanında doğum yapan ?
gurcem Minikkbaby arkdasım var canım hemde ıkız 25.haftada baslamıstı haplar ıgneler hastanede yatıs kontroler kızlarını 38de dogurdu😍