Deletedmom090 Kızlar adetim bugünle beraber 2 gündür geçikti dün adet günümdü olmadım test yaptım ama çıkmadi adetim düzenlidir 7 8 gundur atesim hep 37.2 37.1 oyle 37 den inmedi sabah ayag kalkmadan ölçerim göğüsüm şiş ve dokununca acı var neden idrarda çikmiyo acaba 2 tane test daha aldirdim
Ecrinbzkrt Deletedmom090 erken gebelık testı alıp bak bence bazen normal testlerde cıkmayabılır cnm yada kan ver
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Deletedmom090 2-3 gün gecikmeler normal.Ateşin olması adetinin başlayacağını da gösterir.10 gün geçtikten sonra kan testi vermen en mantıklısı olur.
Deletedmom090 Seldasoray bir yaziyorki ya kizlar sağ bacagim çok ağriyor acaba neden agrir ki sizde oldumu ? Işte bende canim neden oldugunu bilmiyorum hiç yasamadim diye bilirim hic bilginiz yoksa cevap yazmayada bilirsiniz zorunlu degil sadece soru