oztmizayse doktor bana çok normalde demişti ben 10. Haftaya giriyorum 2 gün sonra 12. Haftalara kadar normal dedi çünkü rahim büyüyor diğer 7. Haftadan itibaren de çok sık idrara çıkacaksın o kasık ağrısıyla beraber şu an henüz bebek hala riskte benimkide dahil 12. Haftaya kadar o yüzden o ağrıyı hissettiğin an ne yapıyorsan bırak ve otur ayaklarını uzat benim doktorum öyle demişti çok ayakta durma yorulma ağır kaldırma ağrı olduğu an otur dinlen diye o zaman hafif geçiyor