Selam kızlar; çoğu zaman “ şu haftadayım bebeğim şu kiloda sizce normal mi” Yada “ ..... haftalığız kaç aylık oluyorum “ diye soranlar oluyor. İkisiyle ilgili ayrı ayrı tablolar ekliyorum merak edenler bakabilir. Çoğunuzda vardır belki ama olmayanlar ekran görüntüsünü alıp hafta hafta kontrol edebilir🌸🤰
Bu arada bebişlerimizin kilosu bir hafta geride iki hafta önde gidiyor olabiliyor doktorlar normal karşılıyor. 3 hafta 4 hafta önde oldu mu bebişiniz iri doğacak demektir. Benim 26.cı haftaya kadar birebir gitti şuan 31 haftalığız 2 hafta önde gidiyor ama ilerleyen haftalarda normale de dönebiliyormuş Herkese sağlıklı günler ✋🏻
https://hizliresim.com/dLJVGQ
https://imgyukle.com/i/EW1ITG