Hamileanneler_25 aynen oyle kasıklarımda hep hıssedıyorum ama ultrason da da hep kafası gobek delıgımın oralarda ayakları asagıda heralde ayaklarını kasıklarımda hıssedıyorum dıyorum bende ama oyle cok sıddetlı tekmelerı yok henuz ama hıssettırıyor pıt pıtlarıyla 😄😄