Deryadefne23 ylzzz perınatalojı baktı 1 hafta gerı dedı sorun yok dedı sımdı muayeneden çıktım hala 2 hafta gerı dedıler
Gulshirin1989 ylzzz herşey güzel olucak sıkıntı etmeyin bol bol yiyin ve dinlenin.ben bol bol et yumurta kasar muz ve pekmez iyyorim