Szeys SemaAltun Ben de dün oldum dün hiçbişeyim yoktu bugün de çok hafif sızı oluyo kolumu yukarı kaldırınca. Dediğin gibi herkesin farklı olmuş kimisi bulantı kusmalı ateşli geçiriyomuş🤷🏻♀️
Zeyk Medine_1992 ya kıyamam hemşire bir iki gün sızlar belki dedi ama çok fazla bi acısı olmaz demişti. Acı ağrı falan hissetmiyorum çok şükür 🙏
lisansli_Mom49 Ayzem_25 wlaa ben her iki dozda oldum çok şükür hiç bir ağrı sızı olmadı milletin dediğine bakmayın bende dedim çok ağrır ama hiç yani herkesin bünyesi farklı
Pelinuygul Ayzem_25 bende yaptırdım ama hiç bi agrısı olmadı çok şükür. Arkadasımın biraz agrısı olmuş herkesin bünyesine göre degişiyo galiba.
Seyma23 Ben 15 kasımda tam 20.haftama gireceğim detaylı ultrosonumda o gün aşımda 20 kasım ama aynı günde olsa giderdim . aşıyla detaylı ultosonun bi alakası yok he ağrım olur keyif alamam gibi bi strese girdiysen anlarım . Başka bi güne al ultroson tarihini 🥰
_kubranurr_ Ayzem_25 ben 5 gün once yaptırdım hıc agrılı acılı degıl kımj kolumu kaldıramadım söyle oldu hareket etıremıyorum dıyor kesınlıkle abartı kolumuda kaldırdım evımıde temızledım ustunede yattım sorun yok kafana takma
Gigi89 Merhaba bende dün detaylı oldum aslında aşım ondan önceki gündü doktora sordum bişey olmaz dedi yinede erteledim aşıyı bi gün dün detaylıya girdim bugün aşı oldum sabah. 21+5 te olmuş oldm. 23 e kadar olabilirsin dedi hemşire. Dün detaylımı yapan doktorada sordm aşını ol mutlaka dedi. Hiç aşrım sızım yok inşallllahh olmaz yarında
Minnak_ana Htcglgnaksy bende 21 haftalıgım bugun yaptırdım, dr yaptır demişti detaylıda bişey fark etmiyor ona diye biliyoru
Zekiyegn Htcglgnaksy valla ben tek gittim vurulmaya 😁 cok korktum acicak diye ama hicbise hissetmedim vururken hatta vurmadi sandim . Agri falan cok hafif oldu oda oyle korkulck kadar yokmus 😊
Cigdemm44 Htcglgnaksy ben 19. Haftada ilk dozu oldum bir ay sonra ikinci dozu oldum ikisi de hiç ağrımadı ikisinde de çalışıyodum işime engel olup beni zorlamadı bence bebeğin için kaçırma git. şimdiden geçmiş olsun 😊
Noyan Htcglgnaksy kesinlikle doktoruna dor beni 17 haftada çagırdılar ilk doz tetanoz için doktoruma sordum 24. Haftada yaptır dedi bazı sıkıntıları olabiliyor kesinlikle doktoruna sormadan yaptırma
Eliffffffffff Htcglgnaksy 18 haftalıkta oldum ilk dozu öyle hafif bir ağrı hissetim abartılacak kadar değil kolumun üstüne bile yattım abarttıkları kadar olmuyor