Ecmm merhaba ben de 22+1 oldum bugün, 56 kiloyla hamile kalmıştım, 60 kiloyum, aynıyız canım, ben de 4 kilo almışım. Benim doktorum kilomun ideal ilerlediğini belirtti🙏🏻 Ben de fazla olduğunu hissetmedim hiç, zaten bebek 500 gram şu an, geri kalanı da suyu, plasentası, göğüslerdeki şişlikler, kendime almadım öyle, bence doktorun abartmış, bebeğinin gelişimi normalse hiç takılma🙏🏻