Betul34 o doktor başta çok iyi bi doktr gibi görünüyor Bnde hamileligimn basından belli ona gttim kanamlardan dolayi sürekli her gttgmde igne ilaç vrr gndrrdi serklaj ypmasi gerekiyrdu yapmadi doğum sancısı ile gttim böbrek büyümesi var dedi yani kısaca bebegimin katili o oldu onun yüzünden 26 hftalik dogum yptm bebeğim öldü en son başka doktora gttm bugüne kadar gttgn doktr nasıl bi doktrms dedi sana serklaj ypmamis şancı ile gttm her zmnki gibi durumun senin dedi ekstra olarak bobreklerinde büyüme var dedi yani bana gore iyi bi doktr değil.