Sehnazzzzz_25 burdakiler normal dese öle durcakmısınız yani.Benim doktorum her bebeğin hareketi farklıdır sen kendi kendini takip etceksin senin bebeğin hareketlerini en iyi sen bilirsin azalma veya hareketsizlik hissedersen beklemeden hastaneye geliyorsun demişti...burdaki insanların bebeklerinin hareketleriyle kendi bebeğin hareketlerini kıyaslayamazsın kimisi çok hareketlidir kimisi az neye göre normal diyecek insanlar