Seline Cokokuyan_dorukusunannesi48 ben beliz Erva demiştim ama sanki yerini değiştirince daha güzel oldu ☺️
Seline Htc_ervam çok ama çok teşekkür ederim içim çok rahatladı belki de haklısınız insanlar alışık olmadığı için sevemedi☺️
Mucizebenimle Seline burda önemli olan insanlar olumsuz yorum yaptığında etkilenmemen. Etkilenmeyeceksen koy ama biri beğenmediğinde hep canın sıkılacaksa koyma. Kendi adıma ben beğenmiyorum ervayı ama bu senin kızın önemli olan senin sevmen. Herkesin beğeneceği isim bulmak çok zor. Gerekte yok. Ömür boyu beğenip seveceksen koy. Umarım anlatabildim😊
Yzeze Seline icinde kalacaksa koy bence guzel bir isim. Ama Beliz bana daha hos, daha bir kibar geldi👼🏻
Didi6 Seline Erva bence de kaba bir isim. Kızlara Esin, Esra, Eda, Filiz, Aylin gibi daha kibar isimler yakışıyor. 💖 Beliz de kibar bir isim. 😊
begumseker Seline birilerinin beğenmesi önemli mi? Sizin çocuğunuz sizin beğenmeniz önemli takmayın kafanıza🙃
Fyzbkr Seline benim de düşündüğüm isimlerden Erva başka içime sinen olmazsa onu koyacağım bence söylemesi hoş geliyor kulağa
Seline Fyzbkr kesinlikle öyle hem sahabe hanımlarının ismi çevremde kimse sevmedi ama gerçekten umrumda değil Allah nasip ederse Beliz Erva koyacağım ☺️
Iremgokce Seline neden başkalarına beğendirmeye çalışıyosunki kim ne derse desin benim umrumda değil 😇
Seline Iremgokce başkaları derken eşim anne baba ve sevdiklerimden bahsetmek istedim aslında sonuçta bu çocuk sadece benim değil en basitinden benim kadar babasının da gönül rızasının olması lazım onu kastettim ☺️ Yoksa çocuğuma isim seçerken tanımadığım insanların fikirlerini önemsemiyorum ve kimseye beğendirmek gibi bir amaç gütmüyorum ☺️🙏