Kubra_07 ayse__ canım bende de karnimda sertleşme vardı sık sık oluyordu ama bebek bir yerde toplanıyordu ama ağrım felan yoktu benimde nst de sancı çktı hemde 7 dakika da 1 dedi doktorum çok sık dedi o yüzden şuan ilaç kullanıyorum
ayshen1003 Bernurrrr ağır hareketler yapma ara ara dinlen. Ben de 22. haftadayım dün doktora sordum o kadar sık değil benim ama akşam oluyor. Doktor da gündüz yorgunluktan olur dedi. Sen yine de doktora sor
Medine_1992 Terspektif ya H&M den 3 parca giysi almıştım 1 günde geldi bebişime çok tatlı ya nasıl giyecek bunları agladım duygulanıp ya
Terspektif Medine_1992 ayyy gerçekten mi 😍😍😍 çok güzeller ama hm dekiler bayılıyorum bende ama daha hiçbirşey almadım 🙄 sen ne aldın
pelin_87 Bernurrrr doktora gidin ama korkmayın. Tuvalet ihtiyacınız ya da gazınız olduğunda bile toparlanıyor bebek ama yine de doktora gitmeyi ihmal etmeyin lütfen
Mucizebenimle Bernurrrr belli aralıklarla olmuyor. Kaç dakika sert kaldığı da belli değil. Hiç sebebini bulamadım. Olduğu zamnlardaki ortak noktayı. Çarşamba doktora gidicem . Sorucam bakalım. Acıyor taş gibi rahatsız ediyor beni
Medine_1992 Terspektif canım bi tane kot tulum bi tane alt üst takım kadife pantolonlu bi tanede üst Polar çok güzeller ya 💙💙 Allahım
Izzet Bernurrrr ihmal etmeyin korkutmak istemem bnde aynisini yasadim erkn dogum riskiyle yatisim yapildi
Cigdembakar Bernurrrr sizi korkutmak istemem ama bu erken doğum belirtisi kasılmalarınız başlamış doktora gidin birde muz yiyin magnezyum kaslmalara iyi gelir
Cigdembakar Bernurrrr benimde ağrım yoktu sadece sertleşiyodu karnım kasılıyordu ama doktora gittiğimde kasılmalarım başlamştı
Gulfem07 Mehtaponur Ben yürümüyorum 32 den sonra yapcam 32 den sonra sıkıntı olmuyor pek :D korkudan yürüyüş bile yapamıyorum ya.Gce çok farkına varamıyorum ama gündüzleri hep oluyor alıştım
Morv Bernurrrr hemen magnezyum icin ve doktorunuza basvurun lutfen,ben de benzer sertlesmeler icin sordugumda duzenli ve sik olarak gerceklesiyorsa onemli demisti doktorum,sizin gidin ve iciniz rahat etsin🙏
Mehtaponur Gulfem07 Bende zaten yuruyus yapmiyorum ama markete bakkala gidince oluyo yani yurume mesafesi gidis gelis toplamda 10 ve 30 dk
okyanus8731 Bernurrrr evet hem de çok özellikle akşamları..karnımın bitarafı top gibi şişiyor hatta..
sise Aynı şikayet sonrası doktora gittim. Magnezyum ilacını değiştirdik günde 2 defa içiyorum artık. Doktor günde 2 defa muz yememi ve sade soda içmemi söyledi. Bir de progestan fitil verdi. Doktorunuza danışın önemli bir şeyse önlem alırsınız değilse içiniz rahatlar
Gulfem07 Mehtaponur Ben yapiyodum valla 24.haftaya kadar artik yok ne yapalim saglikla dogsunlar da yapacak bir sey yok.