Bernurrrr 23+3 karın sertlemesi yaşıyorum sabandan beri 5 dakikada bir 2 dk sertleşip geçiyor yaşayan var mı bu kadar sık :(
Turna20 Bernurrrr o yer değiştiriyor o yüzden oluyor. Çok su içiyorsanız, yemeği kaçırdıysanız da oluyor. Gaz bile olabilir. Ağrı sızı var mı? Akıntı?
Kubra_07 Bernurrrr canım seni korkutmak istemem bende de aynı durum var dün nst de sancım cktı doktorum erken doğum riskin var dedi istersen bir görün doktora belki normal bir durumdur ama en azindan için rahat eder.
Zuzum_20 Dün gece bende öyle bir agrı yaşadım karnım kasıldı sertleşti çok fenaydı 28+3 günlügüz korktum erken dogum mu diye ama olmadı bi daha yalancı sancımıydı acaba 🙄
Mtzkuzum Bernurrrr benimde öyle oluyordu doktora dedim günde 8 den fazla sertleşme olmazsa problem değil ama 8 kez olduğunda bile haberim olsun demişti
Bernurrrr Mucizebenimle sizin ne kadar arayla oluyor bebeğimin hareketleri normal ama 5 dakikada bir olması endişelendiriyor
ayse__ Kubra_07 sizin ki tam olarak nasıl oluyor anlatabilir misiniz bendede oluyor ama doktora göstermedim
Gulfem07 Bernurrrr Ben 27.haftamda gittim sertleşmeden dolayı rahim ağzına baktı bebeğe baktı normal dedi ama 9 10 u geçerse gün içinde ve uzun süreli olursa gel dedi ben 3 4 dk oluyor bazen dedim önemli değil dedi kasiliyor resmen ağrıtıyor sonra geçiyor hemen
Irem_Arsln Bernurrrr benimde aynı şekilde oluyor 20 haftalık ikiz benim bide. Çok korkuyorum doktorlar net bişey demiyor heryerde kasılma yazıyor üstelik çok fazla oluyor bende olmadığı zamanları daha rahat sayabilirim
ayshen1003 Bernurrrr ağır hareketler yapma ara ara dinlen. Ben de 22. haftadayım dün doktora sordum o kadar sık değil benim ama akşam oluyor. Doktor da gündüz yorgunluktan olur dedi. Sen yine de doktora sor
Mucizebenimle Bernurrrr belli aralıklarla olmuyor. Kaç dakika sert kaldığı da belli değil. Hiç sebebini bulamadım. Olduğu zamnlardaki ortak noktayı. Çarşamba doktora gidicem . Sorucam bakalım. Acıyor taş gibi rahatsız ediyor beni
Zuzum_20 Gulfem07 dün gece ilk defa basıma geldi bi kaç kez tekrar etti geçti 😔 korktum bi anda normal ise iyi bari nasıl gidiyor hamileliğiniz kızmı erkek mi bekliyorsunuz ☺️
Medine_1992 Bernurrrr canım dün doktordaydım söyledim sertleşiyor diye 21 haftalık benim o toplanma dır bu haftada kasılman başlamaz dedi benim toplanıyor sert oluyor 1 dk içinde yumuşuyor seninde öyle mi
Bernurrrr Medine_1992 evet benimde öyle sertleşiyor 2 dk sonra yumuşuyor ama 1 saattir devamlı oldu yoksa ağrım hiçbirşeym yok
Medine_1992 Bernurrrr canım benimde şuan sert mesela hiç agrı sızı yok hemen geçiyor ama bakıyorum sert yere dokununca toplandığı anlaşılıyor zaten zayıfım baya da sen yine doktoruna danış bana toplanma dedi ama belki sana Baska birsey der
Terspektif Medine_1992 bende de oluyor canım ya bi anda kaskatı oluyor karnımın bi yeri dokunuyorum taş gibi. Biraz ovalayınca hemen yer değiştiriyor minik sonra geçiyor 🤷♀️ Niye toplanıyorlar acaba böyle
Kubra_07 ayse__ canım bende de karnimda sertleşme vardı sık sık oluyordu ama bebek bir yerde toplanıyordu ama ağrım felan yoktu benimde nst de sancı çktı hemde 7 dakika da 1 dedi doktorum çok sık dedi o yüzden şuan ilaç kullanıyorum
Ceydanella Benim 27 haftadan beri sertleşme var suan 38 haftalığım hala semsert ama bebiş gelmeyi düşünmüyor sancım falan yok nst de
Elifimsi Bende de aynı şey oldu canım 26 haftalik olduk şuan doktor fark etti karnimin sertligini direk nst de sancim cikti erken dogum icin 24 saat yatis verdi ilaclarla sanciyi durdurdu bence bi doktora gözükmelisin herkesin gebeligi farkli en sağlikli sonucu doktordan alirsin için rahat eder insallah bi sıkıntı yoktur
ShrBkr Bernurrrr 22 haftadan beri öyle benimde hatta post açmıştım o zamanlar, herşey yolunda diyorsa doktorun sıkıntı yapma , 27+5 im hala günde 10 kez toplanıyor sonra gevsiyor alıştım ben artık