Mmkb1 en azından bu da bir bilgilendirme mesajı oldu 👍🏻 Önceden kullandıklarını kabul ettiklerine göre, eski bir bilgi tazelenmiş olur böylelikle. Evet bende arkadaşlara tam olarak onu belirttim, böyle bir duyum vardı araştırabilirsiniz diye. Sizin firmayı arayıp bilgi almanızda son durumu hakkında bilgi olmuş olur 👌 Veya Bayer firmasıydı sanırım orayı arayıp bilgi alabilirler. Gerçi benim artık doğum vakti geldi çattı artık ihtiyacım olan bir multivitamin değil ama henüz ilk aylarında olan arkadaşlar için cevap olur. Hepinize sağlıklı huzurlu gebelikler, bana da artık hayırlısıyla kolay güzel bir doğum diliyorum ☺️🌸