Duygu19031903 Hiç korkma 24. Haftada başladı bende ilk nst ile tanışmam 24. Haftada oldu sancım çıktı 10 gün hastanede yattım sonra taburcu oldum 29. Haftayı bitirdik hala yatıyorum progestan ve magnezyum kullanıyorum çok sık kasılmalarım oluyor inanılmaz rahatsız edici sancılar desen keza öyle hep yatıyorum elimizden başka hiç bişey gelmez 🙏