MrsClk Kızlar 14 haftalık hamileyim karnım hala eskisi gibi yumuşacık ama kasıklarım inanılmaz sert ve çok ağrı yapıyor. Hatta 10.haftada da vajinama vuran ağrılarım vardı bebek büyüdükçe geçer demişlerdi ama hala kasıklarımda duruyor yukarıya karnıma çıkmıyor🙄 bazen tek bir nokta da taşlaşıyor sanki 10-15 dk sonra yumuşuyor sürekli gece gündüz ağrılarla yaşıyorum bunlar ne hangi hafta da geçiyor 🤦🏻♀️
Hzlhakko MrsClk ağrı oluyordu çekmeler falan o haftalarda ama taş gibi olmazdı üşütmüş olabilir misin enfeksiyon falan sağlık ocağında bir idrar ver derim
MrsClk Hzlhakko bilmiyorum ki ama enfeksiyon olsa idrar da falan ağrı yanma olmaz mıydı 🙄 sürekli sağ tarafımda ve taş gibiydi son 3-4 gündür kasıklarımın ortasına geçti ama yine de yukarıya çıkmıyor onca alan varken ne diye aşağıda durur anlamıyorum😄🤦🏻♀️
Hzlhakko MrsClk ben enfeksiyonu kokudan anlamıştım birde kasılmadan 32 haftadaydı. Rahmin büyüdüğü içinde sertlik yapıyor olabilir gazda yapar içine bir kuşku düşerse ki düşüyor ters bir şey olunca doktora görün
MrsClk Nuriiiiii neden sertleştiğine dair bir şey demedi canım ilk defa eşimle gitmiştik bebeği görmeye eşimin heyecanından arada kaynadı☺️ Ama sertleşmeler geçmedi mesela şuan sağ kasığıma batıyor🙄