Canannncan Kakulimmm canım hamile kaldığın ilk zamanlar istisnalar hariç genel olarak çok belirti yaşanmıyo zaten bende yaşamamıştım pek bişey
Canannncan Kakulimmm birde çift çizgiyi gördüysen yanılma payı çok çok çok düşük canım:) hayırlısı olsun hakkında inşallah testi göremedim foto silinmiş ama sevindim senin adına eminim vardır 🤲🏻☺️
Kakulimmm Tugce1803 ciddî misin. Şuan aşırı derecede çöktüm. Böyle bir sey olabilir mi 😔 adetin gecikmiş miydi
Humi Kakulimmm bi tane daha alip yap kesin sonuc 🙏 cok sevindim ins hayirlisiiyla kucaginanalirsin ;)
Kakulimmm Humi bilmiyorum inşallah Allah nasip etmiştir. Umarım saatlerdir bosuna sevinmemisizdir eşimle beraber 😔
Tugce1803 Kakulimmm Evet canım yani olabiliyor bende yıkılmıştım ama sonuç ortadaydı en iyisi kan ver ya da erken gebelik testi yap
_kubranurr_ Kakulimmm bendede yoltu hıc bı belırtı ıkı gun gecıktı sonra çubuk yaptım sılık cıktı hamd olsun18+2 yiz🙏🏻💕
Kakulimmm Tugce1803 çok üzgünüm ya umarım öyle olmaz adet mi oldun canim arkasından kac gun gecikmisti