Gzmsydr canim biliyor musun inan kim buraya çocuğum olmuyor yaziyorduysa ağlayıp onun için dua ediyorum. Sonra bir fasılda kendime ağlıyordum. Zaten aşırı duygusal bir insanım. Şuan teste bakiyorum elimden düşmüyor. Sanki rüya gibi ya. Biri uyandıracak. O kadar imkansız gözüyle bakıyordum ki. Simdi senin icin de dua edeceğim. Canim hafife inşallah olacak. Benim gerçekten ağırdı inan. Hatta söyle söyleyeyim ilkokulda 1. Sınıfa falan gidiyordum koltuk altında killar oluşmaya başlamıştı. Hatta doktorlar bana imkansız demişti. Evliliğe bile o kadar zor karar verdim ki nasıla çocuğum olmayacak diye. Hemen kan rest ik vermek istiyorum. Inşallah sağlıklı şekilde kucağıma alirim. Canim sana iyi gelir mi bilmiyorum ama sogan kuru dene istersen. Çünkü düşünsene bu ay yaptim ve bu ay oldu. Bilmiyorum ya acaba tesadüf mü.