Ayse97
Kızlar 12.haftadayım doktorun verdiği 2 tane ilaç var biri vitamin+mineral içeriyor, diğeri de demir,b12 vs. gibi vitaminleri kapsıyor kapsül şeklinde ikisininde tadı o kadar kötü ki ağzımda demir varmış gibi zaten sabahları mide bulantısından doğru düzgün bişeyler yiyemiyorum bu hapları da içince o kadar kötü oluyor ki ağzımın içi, içer içmez midem bulanıyor bu hapları kullanan ya da bunların yerine başka bişey kullanan var mı??