Eloweim Kızlar ben 35+3 günlüğüm. Bu hafta artık ağırlaştı hareketlerim. Sol kalçamda ağrı oluyor yorulunca resmen yürüyemiyorum. Bunu yaşayan var mı? Doğumdan sonra geçer mi?
Melek_38 Eloweim benim 5-6 aylarımda oldu eşimin desteğiyle oturup kalkıyordum şu 33+0 haftalığız o ağrımız kalmadı
Skn23 Eloweim bendede sık sık oluyor canım . Yürütmüyor yatırmıyor bile tutunca . Tek temennim Doğumdan sonra geçmesi 🙄
Blackmom Eloweim Bende 5. Aydayım 3-4 gündür yatınca özellikle sağ veya sol tarafa bi kalkıyorm çok acı çekiyorum 5 dk sürüp geçiyor anlayamadım.. hadi sizinki yükünüz ağır ondan olabilir