ceylanonur Hastane Derindere
Hastane Derindere Önemli Olan Doktorun İlgisi Değil Bilgisi!
Kağıthane Derindere hastanesine gebeliğimin 30 haftasına kadar gittim doktorum R**E**K**. Detaylı ultrasonu mu kendi yaptı. Ve bebeğin gayet sağlıklı hiçbir problem yok dedi. Tansiyonumun yükselmesiyle bezmialem hastanesine gittim ve öğrendim ki çok fazla suyum varmış bebeğimde bağırsak tıkanıklığı varmış bir de el parmakları yapışıkmış ve ben bunları duyduğumda şok oldum inanmayıp tekrar Dr. R**gittiğimde yok böyle şeyler dedi. Ve benim suyumun azaltılması gerekirken hiçbir şey yapmamış 32 haftada doğum yapıp bebeğim tam gelişemediğinden bağırsaktan ameliyat olduğundan kaybettim ben bu doktorun ilgi ve alakasına kanıp gittim bilgisizliği yüzünden bebeğimi kaybettim. Eğer önceden bilmiş olsaydım iyi bir çocuk doktoru ve hastane ile doğumum gerçekleşekti. 30 haftadan önce suyum azaltılsaydı erken doğum yapmayacaktım. Herkese tavsiye ettiğim doktor benim kabusum oldu.
Bu şikayetten bahsediyorum. Ne kadar doğru ya da gerçekleri yansıtır bilemiyorum ama beni düşündürmüştü