Duyguksyy o gaz sancısı normal benimde hep öyle oldu 15 haftadan bu yana hatta belki daha önceden beri hep bir gaz problemi şişkinlik patlıycak gibi hissediyorum tuvalet sorunum yok ama gaz çıkarma konusunda çok sorun oluyor kasıklarıma baskı uyguluyor bu durum ne zaman geçicem merak ediyorum 19 haftalık olduk bakalım ne zaman geçicek