zehraezgi Kizlar doktorunuz kimdir gebelignz nasil gidiyor tanismis olalim ben 32 haftaligim doktorm kadriye ugurlu
Per_i9 zehraezgi bende aydındayım devlete gidiyorum doktor degistiriyorum yani memnun kalamıyorum sevgi bagcidan hiç memnun degilim içeri 10 kişi aliyo 30 saniyede muayenen bitmiş oluyo tövbe ettim ona gitmicem bidaha işte bakıyorum hangisi iyi diye
zehraezgi EAK bende 31+6 haftaligiim kizim olcak insallah 1600 gr dedi biraz yediklerime dikkat etmeye calisiyorm az geldi sanki gozume senin nasildi ?
EAK zehraezgi Benim 30.haftada 1648miş canım ona baktım şimdi😀 Ama ben kendim de iriyim eşim de iri o yüzden bebek de iri.Şu an 3660 mesela.Bence az değil seninkide.Hatta baya ideal gidiyor.
zehraezgi IremSare bende bu hafta gittim kivanc beye ama cok hizli muayene ediyor hersey oldu bittiye gelmis gibi
zehraezgi Esra2009 evet ya livadan ayrilinca zor oldu maddi olarak son haftalardada degistemek istemedim . senin kac haftalik suan kime gidiyosun
IremSare zehraezgi evet yoğun olduğu için bende bazen soracağım şeyleri soramıyorum ve bi anda muayene bitiyor, diğer doktorlara göre bence en iyisi Kıvanç bey. Doğumu da devlet hastanesinde düşünüyorum bi aksilik olmazsa, siz ?
Esra2009 zehraezgi ben daha sonra medinova’da Zeynep özleme gittim sonra ebelerin tavsiyesi üzerine Kadın doğumda kamil kurt’a başladım şimdilik memnunum
Esra2009 Per_i9 kamil bey iki kişi felan alıyor istersen eşinide çağırabilirsin çok espirili çok konuşkan bi doktor ama randevu bulamıyorum sabah çok erken gitmek lazım
Per_i9 Esra2009 zaten özellikle o doktoru tavsiye ediyolar nasip olursa gidicem sabahın körü olsada 😄 siz hangisine gidiyosunuz