Oap_12 Merhabalr 33+1 haftaligim. Kontrolüm vardi bugün. Ilk defa nst ye girdim. Hemşire bakıp çok güzel, hafif kasılmalar olmuş dedi. Dr.da bakıp güzel beğendim dedi. Bu haftalarda kasılma başlaması normal mi yani . Içeri hasta girdi dr a soramadım