Cananbaran Anneler 10 gündür yokum buralarda hastaneye kaldırıldım 10 gün önce dün çıktım iki gün doğumhanede yattım erken Doğum riskim var demiştim size suyum geldi ama suyum çok olduğu için bebeğe zarar vermemiş evdeyim şimdi ama çok korkuyorum erken Doğum olur diye bide normal Doğum yapamazmışım sezeryan olcak böbrek ağrım çok oluyo dua edin bana 😥😥😥
Slinn Cananbaran canım bebeğin de sende iyi olunda varsın sezeryan olsun sık dişini yat evde hep allahın izniyle bişecik olmaz çok ta küçük değil haftan ama biraz daha kalsa en azından daha iyi olur.
Gizeminik Cananbaran geçmiş olsun canım.. ikinizde iyi olun.. inşallah sağlıkla gelir en uygun zamanında🙏🏻 Stres yapma etkilemesin seni, iyi beslen istirahat et inşallah iyi olur herşey.
Gagacim Cananbaran Allah yardımcın olsun canım Cuma’lar hürmetine üzülme iyi şeyler düşün İnşaAllah benim ablam 28 haftalık Doğum yaptı 4 yaşındalar şimdi gayet sağlıklılar tabi ki senin ki İnşaAllah zamanında gelir
Hayriye1_ Allah yardımcınız olsun . Rabbim en hayırlı zamanda bebeğinizi kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah 🤗 kaç haftalık hamilesiniz ?
Slinn Benimde suyum çok fazlaydı ve gelmeye başlamıştı 26 haftada. Bir ay boyunca hep yattım hedef belirledik hep 28 görelim sonra 30 görelim derken 37 ye geldik çok şükür. Dikkat ettiğin sürece inşallah sende ileri haftaları görürsün