Canım ben 36 +1 günlük hamileyim hamileliğimin başından beri içiyorum. Çok faydasini gördüm. Haftada iki gün balık yenmesi gerekiyor yemesem de en azından gıda olarak takviye sağlıyor. Hem bebeğe kilo da yapıyor. İlaç da değil. Ben gece yatmadan içmeyi tercih ediyorum çünkü tüm gece aç oluyor ya bebek ondan dolayi gece içiyorum . Ya öyle yap , yada akşam yemeklerinden sonra iç 😊