suheydahanci bende 26+3 canim 2 gundur bunu kafama takıyordum çünkü azalmıştı hareketleri bugun sabah dayanamadim saglik ocağına gittim kalp atışını dinlemeye ebe her zaman hareketli olmasını bekleme sen nasıl ki bir gün iyisin bir gün durgun bebek de aynı öyle sıkıntı etme 24 saat hissetmezsen sıkıntı dedi ve kimi bebek hantal olur dedi benim kızım hantal biliyorum başından beri hiç kıpır kıpır bir bebek olmadı