Krdlnyldzn7 Kesinlikle kafanizi karstrmayin dedgim gbi anlik bi olay normal dogum yaparsaniz sancyla bi sekilde doguuruluyor olup btyor siz sonradan varyorsunuz farkina. Sezeryan zaten anlamiyorsun diyorlar. Bitek ilk ayaklanirken agrin cok olur diyorlar. Kendinizi rahat birakin saglikli dogumlar nasip etsin rabbim saglikli.br sekilde kavusun meleginize❤