Suheyla19A Kızlar dünden beri ara ara gelip giden bazende gelip yarim saat suren karin agrim var sizce normal mi gece doğru düzgün uyuyamadim hep bi tarafimda agrilarla uyandim
Ebru9360 Suheyla19A cnm bende 20+3 haftaligm hamile kaldgmdan beri karin agrilarimla ugrasiyorum sebebini bende bilmiyorum
Gonulklky Suheyla19A İdrar yolu enfeksiyonu olabilir bende öyle çıkmıştı yani Antibiyotik verdi geçti benim bi görün doktora tahlil felan yaptır istersen canım 😇
mutluuannee Suheyla19A bende kasik ağrısı var enfeksiyonda çıkmadi ama akinti olduğu için doktor 3 tane fitil verdi seninde durum aynıysa bi doktoruna sor derim çünkü ağrıyla birlikte akinti olması erken doğuma sebep oluyormuş
Suheyla19A Blackmom tek üşütmüş oluyum sürekli kötü postlar görmekten psikolojik olarak etkileniyoruz
Suheyla19A mutluuannee akintim hep normal sekilde asiri olmadı hic ne enfeksiyonu olabilir idrar mi acaba
mutluuannee Suheyla19A enfeksiyon varsa idrar yolu olabilir bendede enfeksiyon yok ama ağrı var akinti da çok aşırı değildi yine de fitil verdi doktor
Minigim_ Benim boşluklarıma ve kasıklarıma ağrı girdi dün 1 saat kalkamadım normaldir düşündüm çünkü daha önce gitmiştim bundan ötürü normal demişti 17+6
Suheyla19A Minigim_ bende gidip gitmemekte kararsizim aslinda hafif suren agrilari hic takmiyorum bile ama bu dunden beri ara ara giriyo canim sıkıldı acikcasi
Ayzem_25 Hanımlar bizde 17+5 olduk sol bacakta acayip bir ağrı oluyor . Bel ağrısı 16.haftada başladı hala devam. Sizde de bu şikayetler var mı ?